dinsdag 12 februari 2019

Nieuwe start / New Start

English Below

Hallo allemaal! Hier een nieuwe start. Het is de bedoeling dat ik 2 keer in de week een nieuw blog post. Er is een hoop gebeurd en na mijn probeersel op Facebook ben ik daar niet tevreden over. Ik zal voortaan via Instagram en hier mijn creaties gaan publiceren. 
Voor ik het vergeet, ik gebruik vaak ideeen van anderen. Alle materialen en stempelsets die ik gebruik, zal ik onderaan mijn post vermelden. 

Deze eerste blog ga ik een kaartje laten zien met mijn favoriete techniek, sponzen. Dit zal ik vaak blijven gebruiken. De set In the Meadow heb ik een tijdje geleden aangeschaft, maaar heb nog geen tijd gehad hier wat mee te maken. Doordat ik nu rustig aan moet doen doordat ik mijn knie verdraaid heb, nu dus wel tijd. :D

Eerst de bergen gestempeld met Basic Grey. Deze nog 2 keer op maskertape gestempeld en uitgeknipt. De bergen gemaskerd en de lucht gesponst met Pineapple Punch, Grapefruit Grove, Lovely Lipstick en Blueberry Bushel. De bergen ingekleurd met grijs kleurpotlood. Het gras op de voorgrond gesponst met Garden Green en Mossy Meadow. De bomen en het gras met Mossy Meadow gestempeld. De hertjes met Soft Suede Gestempeld en ook deze met kleurpotlood ingekleurd. 

Het was weer even wennen om met Blogger te werken. Iedereen bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie mijn blogs gaan volgen.


Hello Everybody! I'm starting fresh with my goal to blog twice a week. A lot has happened and I tried to work with Facebook but that wasn't a succes. I will post my new creations meanly on Instagram and here.

Before I forget, I use a lot of ideas from others. Below my post I will blog the materials used.

For this first blog I will show you a card with my favorite technic sponging. I will use this often. I bought the set In the Meadow a while ago and didn´t have time to use it jet. Because I turned my knee wrong, I´m supposed te keep rest so time to stamp! :D

First I stamped the mountains with Basic Grey and masked them to sponge the sky with Pineapple Punch, Grapefruit Grove, Lovely Lipstick and Blueberry Bushel. I coloured the mountains with grey pencil and sponged the gras with Garden Green and Mossy Meadow. The trees and the gras are stamped with Mossy Meadow. I stamped the deers with Soft Suede and coloured them with pencils.

I'm trying to get used to Blogger again. Thank you all for reading and I hope you all will start following me again.


Papier/paper: rest paper
Stempelset/stamp set: Stampin'Up! In the Meadow
Inkt/ink: Stampin' Up! Mossy Meadow, Garden Green, Soft Suede, In Colors 2018-2020


Geen opmerkingen:

Een reactie posten